Baloniki reklamowe – garść przydatnych porad

Baloniki reklamowe

Baloniki reklamowe

Balony doskonale sprawdzają się w roli nośnika treści reklamowych. Umieścić można na nich zarówno nazwę firmy, jak i jej logo, slogan reklamowy czy dane kontaktowe. Tego typu produkty różnić mogą się od siebie między innymi kształtem. Na rynku spotkać można się z balonikami w formie serca, kwiatu, zwierząt czy postaci z popularnych bajek. Taki gadżet przyciąga uwagę zarówno osób dorosłych, jak i dzieci. Wykorzystać można go na wiele różnych sposobów – podczas konferencji, targów, koncertów czy pikników. Co jeszcze warto wiedzieć na jego temat?Baloniki reklamowe dostępne są w dwóch różnych wersjach. Spotkać można się z produktami lateksowymi oraz foliowymi. Pierwsze z nich cieszą się największą popularnością, a to ze względu na ich cenę. Nie bez znaczenia jest tutaj również przyjazność środowisku naturalnymi – lateks jest bowiem materiałem, który ulega procesowi biodegradacji. Bardzo ważną kwestią jest także to, jak długo balon będzie pozostawał wypełniony helem lub powietrzem. W przypadku produktów wykonanych z lateksu jest to około 8 godzin. Produkty foliowe pozostają w pełni napompowane przez maksymalnie kilka dni. Wpływ na to mają głównie warunki otoczenia – temperatura oraz wilgotność powietrza. Każde, nawet najmniejsze ich wahanie przyczynić może się do skrócenia czasu utrzymywania się baloników w powietrzu.

Baloniki reklamowe różnić mogą się od siebie również wielkością. Na rynku spotkać można produkty, których format waha się od 11 do nawet 36 cali. O tym, na zakup produktów w jakiej wielkości zdecyduje się dana firma wpływ powinno mieć przede wszystkim to, w jaki sposób takie gadżety zostaną wykorzystane. W przypadku eventów branżowych takich, jak konferencje, targi czy sympozja w zupełności wystarczające będą najmniejsze modele o wielkości 11 lub 12 cali. Na imprezach plenerowych najlepiej sprawdzą się z kolei balony w rozmiarze 18,24 lub 36 cali.

Baloniki reklamowe pokrywać mogą różnorodne nadruki. Jeżeli logo danej firmy jest utrzymane w ciemnej kolorystyce, najlepiej zdecydować się na balon w jasnym kolorze i na odwrót.